Vi provar bloggen

Jag är inte en proffsbloggare, jag är inte snygg, jag kan inget om mode, jag har inga småbarn och jag är dålig på att både laga mat och baka. Så vad ska då denna blogg handla om. Ja vi får se, kanske min väg till att bli amatörfotograf.
 
 
 
 
 
Ing-Marie
2014-03-21 @ 14:44:07

Hej hittade dig på fotosidan, din översta bild behöver horisonten rätas upp det kjan du lätt göra i ett bildbehandlingsprogram, annars är den superfin, den undre har jag inget att säga om härligt klassikst motiv.

Svar: Tack för kommentaren. Jag får nog gå en kurs i bildhantering oxå när jag lärt mig hur kameran funkar :)
johnnasofia.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

JohnnaSofia

En virrhöna från norr. Gillar det mesta med livet. Bakar, lagar mat och fotar (hellre än bra) med stor entusiasm. Är mitt i uppstart av ett företag som tar stor del av min tid. Hade spenderat mer tid i det förtrollade landet Thailand om jag hade haft möjlighet.

RSS 2.0